-
A kosarad üres!
A kosarad üres!
Garanciális ügyintézés lépések:
1) Amennyiben a rendelt termék meghibásodott vagy el szeretnél állni a kézhezvételtől számított 14 napon belül a terméktől, kérünk töltsd ki az alábbi űrlapot.
2) A kitöltést követően egy garanciális számot küldünk részedre.
3) Ezután juttasd vissza hozzánk (postán vagy személyesen) a terméket a kapott garanciális azonosítóval ellátva.Elállás esetén a terméket eredeti dobozába visszatéve és visszaküldés esetén a dobozát becsomagolva tudjuk elfogadni az igényt! (termékdobozra közvetlenül felragasztott fuvarcímkékke/postacimkékkel ellátott termékeket nem tudunk elfogadni)
4) Amint megérkezett a termék kollégáink 8 munkanapon belül bevizsgálják és felveszik veled a kapcsolatot.
FONTOS: Rendelés módosításra illetve rendelés lemondásra erre a felületen nincs lehetőség. Ezt a bekapcs@ledvonal.hu email címen illetve ügyfélszolgálati telefonszámunkat felhívva teheted meg.
Köszönjük!
Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot.