-
A kosarad üres!
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Webáruház
Jelen szerződési feltételek a www.ledvonal.hu internetes felületen (továbbiakban Webáruház) történő elektronikus vásárlásra vonatkoznak.
Vásárló
A vásárló, az a természetes vagy jogi személy (továbbiakban Vásárló), aki/amely a Webáruházban elektronikus vásárlást hajt végre.
Eladó
Az eladó a jelen Webáruház üzemeltetője, céget bejegyző hatóság a Fővárosi cégbíróság
Cégnév: Megaweb Multimédia Kft
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-712340
Adószám: 12966464-2-42
Székhely: 1148 Budapest, Fogarasi út 43./A
Bankszámlaszám: 10100840-20677800-01005006
Telefon: +36 70 904-0057
E-mail: bekapcs@ledvonal.hu
Technológia: Megaweb Multimédia Kft
Postázási cím és Bolt: 1148 Budapest, Fogarasi út 43/A
továbbiakban Eladó
A szerződés tárgya
Vevő megvásárolja, Eladó eladja a Webáruházban a Vevő által kiválasztott terméke(ke)t. Az adásvétel a termék(ek)nek a Vevő általi megrendelése és kifizetetése valamint az Eladó által írásban történő (rendelés leadását igazoló e-mail) visszaigazolása után jön létre. Eladó a visszaigazolást a megrendelést követően azonnal elektronikus levélben (e-mail) megküldi a Vevőnek a pontos árakkal, és szállítási feltételekkel.
Árak
A Weboldalon szereplő árak időről időre módosulhatnak. A weboldalon szereplő árak, képek és információk csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek konkrét ajánlattételnek. Készlethiány esetén az illetékes ügyintéző veszi majd fel Önnel a kapcsolatot, amennyiben egyeztetés szükséges. Az ezt követő visszaigazoláson (Várható beérkezésről szóló státusz üzenetben) szereplő árak és feltételek lesznek a mérvadóak. Az oldalon szereplő árak bruttó árak és tartalmazzák az ÁFÁ-t. A 1148 Budapest Fogarasi út 43./a üzletünkben történő regisztráció nélküli vásárlás során az 5%-kal kedvezményesebb webes árak nem érvényesíthetők. Eladó minden esetben tájékoztatást ad az aktuális egység árról.
Rendelés leadása
Rendelés leadása a termék(ek) kiválasztása, a mennyiségek megadása és kosárba tétele után, a kosárból indítható a Tovább a pénztár felé gombbal. Ez után lépésekben regisztrációval és vendég vásárlóként is leadható rendelés webáruházunkban, a szükséges adatok megadásával.
Megjegyzésbe beírt termékeket nem áll módunkban megrendeltnek tekinteni.
Fizetés
Online fizetés: A rendelés leadása során
Utánvét: A csomag átvételekor a futárnál készpénzben, valamint bizonyos futároknál bankkártyával (ezzel kapcsolatban nem tudunk előre információt szolgáltatni).
Előre utalás: A rendelés leadása után, emailben kapott díjbekérő alapján.
Készpénz vagy bankkártya: Online leadott rendelések személyes átvétele esetén.
A fizetési módok bármely átvétel módban választhatóak.
Szerződött partnereknek biztosítunk Utólagos átutalásra is lehetőséget.
Feldolgozás és teljesítés
A leadott rendeléseket érkezési sorrendben, majd kiszolgálhatóság szerinti sorrendben dolgozzuk fel.
Alapesetben a rendeléseket következő munkanap reggelén kezdjük el feldolgozni, amelyek Házhozszállítás esetén az nap átadunk a futárnak.
Személyes rendelések esetében a rendelés leadása és az átvehetőséget értesítő e-mail megküldése között 1-3 nap is eltelhet (raktáron lévő termékek esetében).
Amennyiben egy rendelt termék miatt a rendelés alap esetnek megfelelően nem teljesíthető, abban az esetben e-mailben értesítjük a Vevőt a beszerzés elindításáról (Beszerzésre vár).
A beszerzés dátumáról ezután ismételten értesítést küldünk (Várható beérkezési idő).
Bizonyos esetekben telefonon keresztül is tájékoztatást adunk esetleges kiváltó termék ajánlásával. Ezt a Vevő nem köteles elfogadni.
Amint minden termék beérkezik, egy rendeléshez abban az esetben megkezdődik a rendelés feldolgozása.
Az Eladó a rendeléshez kapcsolódó bizonylatokat elektronikus úton PDF formában küldi meg a Vevőnek, amely a Vevő a regisztrált fiókjából az “Eddigi megrendeléseim” fül alatt utólagosan is letölthető. A Vevő külön kérésére nyomtatott formában is kérhető a kiállított bizonylat.
Egy rendelés abban az esetben minősül teljesítettnek, amennyiben a Vevő a rendelésben szereplő termékeket hiánytalanul átvette és ellenértékét megfizette.
A teljesítésről e-mailes értesítést küldünk pár nappal az átvételt követően, de előre fizetés esetében az átvétel előtt is érkezhet.
Rosszul kiküldött termék esetében 8 napon belül kell jeleznie a Vevőnek az Eladó felé. Ebben az esetben csomag cserével oldja meg az Eladó a megfelelő termék kiküldését.
Csomagcsere: Abban az esetben lép fel ha a Vevő igazoltan jelzi az Eladó részére, hogy a rendelésében nem megfelelő terméket lett kiküldve részére. Ekkor a Vevőnek a hibásan kiküldött terméket be kell csomagolni és a futárnak át kell adni a megfelelő termék érkezésekor, melyet az Eladó intéz. A csomagcsere költsége az Eladót terheli.
Szállítási feltételek
A megrendelt termékek átvétele lehetséges személyesen vagy kérhető házhozszállítással.
Személyes átvétel:
Személyes átvételi móddal leadott rendeléseket a vevő az Eladó bemutatótermében tudja átvenni (1148 Budapest, Fogarasi u. 43/A.). Az Eladó rendelés átvételéről e-mailben tájékoztatást küld a Vevő részére.
Házhozszállítás:
A házhozszállítást az Eladó fuvarozó partnereivel oldja meg. Az Eladó a szállítási díjat minden esetben a közte és a fuvarozó között fennálló szerződések alapján rendezi. A szállítási díj tartalmazza a fuvarozó szolgáltatását, illetve az Eladó minden egyéb, a logisztikával felmerülő költségét. A Vevő részére a megrendelt áruval együtt számlázza ki, és minden esetben külön tételként tünteti fel a számlán.
A szállítási díj jelenleg érvényes mértéke a megrendelés összegétől függően a következő:
Házhoz szállítás módja és díja:
Házhoz szállítás futárszolgálattal
Házhoz szállítás futárszolgálattal túlméretes, azaz 199 cm-t meghaladó termékek esetén:
PostaPont, Packeta , FOXPOST
GLS csomagpont
A fenti szállítási díjak bruttó árak, 27% ÁFÁ-t tartalmaznak, és érvényesek mind előre fizetés, mind utánvétes kiszállítás esetén.
Fontos: Amennyiben a csomag kézhezvételekor sérülést vagy hiányosságot állapít meg, ne vegye át a csomagot! Jelezze a futárnak, és vetessen fel jegyzőkönyvet! Utólagos reklamációt fizikai sérülésről jegyzőkönyv nélkül nem fogadunk el. Mennyiségi hiányosságról kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül lehet feljegyzést küldeni írásban, lehetőleg dokumentálható fotók kíséretében. Az azon túlmenő reklamációt Eladónak nem áll módjában elfogadni.
Jótállás, Garancia és visszáru
Eladó az általa forgalmazott termékekre a 45/2014. (II.26.) számú Kormányrendeletekben foglaltak szerint minimum 1 év jótállást vállal vagy a termék leírásban, illetve csomagoláson feltüntetett garanciális időszakasz közül a leghosszabbat. A Vevő szavatossági igényének érvényesítéséhez a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik. A jótállási kötelezettség keretén belül Eladó vállalja, hogy a hibás terméket javítja, vagy kicseréli azonos, illetve - azonos termék hiányában - azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező termékre.
A jótállás érvényesítését a Vásárló az Ügyfélszolgálat és GYIK pontban Garanciális igény cím alatt egy termék garancia jegy online regisztrálásával kezdeményezheti. Regisztrált Vásárló esetében bejelentkezés után az Eddigi rendeléseim pontban az adott rendelésen belül rögzíthető(ek) a termék mellett szereplő piros nyílra kattintva. Erre e-mailben kapott visszajelzésben leírtakat követve személyesen vagy postai úton kell a garanciális igénnyel érintett termék(ke)et eljuttatnia saját költségén az Eladó mintaboltjába (1148 Budapest, Fogarasi út 43/A). Ezt követően az Eladó intézkedik a visszajuttatott termékek bevizsgálásáról, valamint ennek folyományaként javításáról, cseréjéről vagy ha ez nem lehetséges a termék árának jóváírásáról (kredit) vagy visszafizetéséről. Erről e-mailben és/vagy telefonon értesíti a Vásárlót. Javítás vagy csere esetén az értesítést követően a termék(ek)et - a Vásárló kívánsága szerint - személyesen lehet átvenni az Eladó mintaboltjában vagy az Eladó költségén postai úton kerülnek visszaszállításra a Vásárlónak. Amennyiben már a termék a gyártónál nem elérhető (kifutott termék) úgy az Eladó csereterméket is felajánlhat az eredeti termék paramétereinek megfelelően, ami részben eltérhet az eredetitől. Az Eladó többletköltséget ilyen esetben nem számol fel. A vevő a termékek meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesíthet csereigényt.
Garanciát érvényesíteni csak általunk kiállított számla és nyugta bemutatása esetében vehető igénybe. Ez történhet személyes bemutatással vagy e-mailben jelzett garanciális igény esetében scannelt vagy befotózott formában. Minden esetben hivatkozni kell a rendelés számra. Ezt a rendelés leadásakor kapott e-mailben találja vagy a kiállított számlán iktató számként szerepel.
Ha a termék meghibásodik, a Vevőnek (magánszemélyek esetén) joga van megkérni az Eladót a meghibásodott termék le szerelésére és elszállítására, az Eladó költségén. Ehhez a vevőnek abban az esetben van joga, ha a meghibásodott termék szakszerű felszerelését a Vevő részére kiállított szakember számlájával igazolni tudja. Ellenkező esetben megkérdőjelezhető a jótállás.
Ez a termék árától függően az alábbiak szerint vehető igénybe:
10 ezer Ft feletti termékre 1 éven belül
100 ezer Ft feletti termékre 2 éven belül
250 ezer Ft feletti termékre 3 éven belül
Ezen felüli garanciális időben a Vevőnek kell megoldania a termék bevizsgálásra való visszajuttatását.
Erre vonatkozó igényét az ügyfélszolgálat felkeresésével kezdeményezhető e-mailben vagy telefonon.
Ez a termék leírásban szereplő garanciális időt nem befolyásolja.
Ellálási jog online leadott rendelés esetén
Természetes személyeknek online leadott rendelés esetében joguk van elállni a szerződéstől, annak teljesítésétől (kézhezvételétől) számított 14 napon belül. Ebben az esetben (ez időn belül) bármilyen írásos módon jelezni kell a Vevőnek az Eladó felé az elállási szándékát. Ezt a bejelentését e-mailben, vagy regisztrált Vevőink a felhasználói fiókjukban is megtehetik a Garanciális igény pontban, visszáru igényt kitöltve “Elállás egyéb okból” opciót választva!
Ha személyesen nem tudják visszajuttatni a megvásárolt terméket, abban az esetben kötelessége a Vevőnek saját költségén eljuttatni a terméket az Eladó postázási címére (1148 Budapest, Fogarasi út 43/A) és az eredeti számlával igazolva a vásárlás tényét. Az Eladónak pedig a termék hiánytalan és annak csomagolásának sértetlenül történő átvételétől, illetve az eredeti számla átvételétől számított 8 napon belül be kell vizsgálni és vissza kell fizetni a termék teljes vételárát. Abban az esetben ha a termék csomagolása vagy a termék sérült, értékcsökkenést figyelembe véve térít vissza a vételárat az Eladó a Vásárló része. Ez az összeg sérülés mértékétől függvénye és az Eladó határozza meg. A összeg visszatérítéséhez minden esetben kérjük, e-mailben juttassa el részünkre a visszautaláshoz szükséges adatokat (akár az elállási szándék jelzésével egy időben is megküldhető).
A termék dobozra ragasztott fuvar címke is értékcsökkenésnek minősül.
Elállási jog bolti vásárlás esetén
Természetes személyeknek regisztrált bolti vásárlóként joguk van elállni a szerződéstől, annak teljesítésétől (kézhezvételétől) számított 3 napon belül.
Ebben az esetben (ez időn belül) bármilyen írásos módon jelezni kell a Vevőnek az Eladó felé az elállási szándékát. Ezt a bejelentését e-mailben vagy a felhasználói fiókjukban is megtehetik a Garanciális igény pontban, visszáru igényt kitöltve “Elállás egyéb okból” opciót választva! Abban az esetben ha a termék csomagolása vagy a termék sérült, értékcsökkenést figyelembe véve térít vissza a vételárat az Eladó a Vásárló része. Ez az összeg sérülés mértékének függvénye és az Eladó határozza meg.
Amennyiben nyugtás volt a vásárlás csak kreditként tudjuk jóváírni a termékek ellenértékét, amelyet korlátlan ideig le tud vásárolni. Számla ellenében visszautalás is kérhető.
Elállási jog nem vehető igénybe, ha a rendelés a boltunkban lett rögzítve regisztráció nélküli bolti vásárlásként vagy outlet termék vásárlásakor.
Csereszabatos termékek
Eladó fenntartja azon jogát, hogy - amennyiben egy megrendelt tétel nehezen vagy hosszabb átfutási idővel szerezhető be -, akkor a megrendelt termék műszaki paramétereivel azonos paraméterű, de más gyártótól származó termékre cserélje, de csak abban az esetben, ha a csere termék ára nem magasabb az eredetileg rendelt termék áránál.
Megrendelés lemondása és törlése
Vevő a megrendelés leadásával kötelezettséget vállal arra, hogy a házhoz szállított terméket átveszi. A megrendelés törlése addig lehetséges, ameddig az Eladó azt "Szállítható" állapotba nem állította.
A bemutatóteremben átvehető rendeléseket Eladó 25 napig tartja átvehető állapotba. Az addig át nem vett rendelés utánna törlésre kerül.
Minden személyes átvételre kikészített rendelés esetében, ha az utolsó értesítés után sem történik meg boltunkban a rendelés átvétele, úgy törlésre fog kerülni. Ezt megelőzően kollégánk egyeztetés céljával megkeresheti a Vásárlót a megadott telefonos elérhetőségén, ezen egyeztetés céljával.
Nem kérhető rendelés törlése visszáru igény leadásával!
Az így jelzett rendelés törlésének igényét nem áll módunkban elfogadni, ilyen esetekben a rendelések kiküldésre vagy kikészítésre kerülnek!
Adatok pontossága
A webáruház termékeinek adatait Eladó minden igyekezetével a lehető legpontosabban tünteti fel. Ennek ellenére előfordulhatnak pontatlanságok, amelyekért szíves elnézést kérünk. Egyben kérjük, vegye figyelembe, hogy a honlapon szereplő adatok tájékoztató jellegűek, a fotók illusztrációk, és azok módosításának jogát Eladó fenntartja. A termékeknél található információk a gyártó által megadott adatok. A gyártók a termékek adatait bármikor, előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatják. Változásért, eltérésért nem tudunk felelősséget vállalni!
Adatvédelem
Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük el a vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
Az átadott adatokat határozatlan ideig megőrizzük csak a vásárló kifejezett kérése esetén töröljük a bekapcs@ledvonal.hu email címre küldött levél alapján.
Amennyiben adataival visszaélést tapasztal, kérjük értesítsen bennünket az alábbi elérhetőség valamelyikén:
+36 1 214 8775 | bekapcs@ledvonal.hu
Az adatkezeléssel érintett jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat a Törvény 22.§-ában meghatározottak szerint.
Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Honlap: www.naih.hu
Telefon:+36(1)391-1400
e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Egyéb feltételek
A jelen szerződésben nem foglalt feltételek tekintetében a A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályai rendelkeznek.